Buty robocze Caterpillar Roadrace S3 SRC
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 469,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 47 punktów o wartości 5,00 zł
Sportowe buty robocze od marki produkującej sprzęt budowlany? U nas to możliwe. Buty Cat Roadrace S3 mają wszystko czego potrzebujesz do pracy na budowie, w błocie, śniegu i na deszczu. Wyglądają doskonale i są niesamowicie wygodne, dlatego wchodząc w nich na budowę zapomnisz, że masz na nogach obuwie ochronne. Jeśli szukasz buta na każdą pogodę i trudne warunki pracy możesz być pewien że Cat Roadrace jest dla ciebie!
Buty robocze Caterpillar Roadrace S3 SRC - sportowy wygląd
Są to wzmocnione buty robocze przeznaczone dla profesjonalistów, zaprojektowane z myślą o długiej pracy w trudnych warunkach, w deszczu i wodzie. Wykonane w technologii S3 zabezpieczają stopę przed uszkodzeniem palców oraz spodu stopy. Nieprzemakalne, wiatroszczelne, zaprojektowane do pracy heavy duty. Nosek buta z dodatkowym gumowym otokiem chroniącym przed uszkodzeniami mechanicznymi. Podeszwa antypoślizgowa SRC oraz odporna na ciepło kontaktowe do 300 stopni HRO.
Cechy produktu:
- wykonane z wytrzymałych materiałów, mikrofibra/skóra
- całkowicie wodoodporne zgodnie z normą EN 20347 - oznaczenie Water Resistant,
- kompozytowy podnosek,
- podeszwa antypoślizgowa SRA i odporna na ciepło HRO, pianka EVA z wytłoczonym bieżnikiem,
- odporne na krótkie działanie wysokiej temperatury (do 300 stopni).
Zobacz wszystkie buty robocze S3 w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Kompozytowy
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- Wiązane
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Norma
- HRO
SRC - Waga 1 buta, r. 42 (g)
- 680
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane