Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Spodnie robocze Snickers 6314 Ruffwork Canvas+
Buty robocze Sir Nordic Star BOA cechy produktu:
- Cholewka: Wykonana z pełnoziarnistej skóry, hydrofobowego zamszu oraz opaska na kostkę dla większego wsparcia.
- System wiązania: FitGO, mikroregulowany, szybki w otwieraniu/zamykaniu, zapewniający stałe dopasowanie.
- Podeszwa środkowa: Kompozytowa o grubości 4 mm, wzmacniana włóknem szklanym, odporna na wstrząsy.
- Podeszwa zewnętrzna: Poliuretan/nitrylowa guma z głębokimi rowkami; antypoślizgowa, odporna na węglowodory i ścieranie.
- Wkładka: Z pianki PU połączonej z siatką, zapewnia wygodę i amortyzację.
- Wyściółka: Siatka poliestrowa z membraną WR w PFTE oraz ociepleniem Thinsulate (200 g), idealna na zimne warunki.
- Dopasowanie: Szeroki krój zapewniający wygodę nawet podczas długiego użytkowania.
- Ochrona przed skręceniem: Specjalne wstawki w podeszwie zwiększają stabilność na nierównych powierzchniach.
- Zastosowanie: Prace w trudnych warunkach, takich jak mokre place budowy, wielkie projekty, stocznie, lasy, rolnictwo i górnictwo.
- Wytrzymałość: Ochrona palców dzięki nakładce Scuff Cap oraz odporność na chemikalia.
- Kod produktu: MB2323 Z9.
- Norma EN: 20345 S3 WR AN CI HI HRO SRC
HRO
SRC
WRU
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
BOSafety
Buty robocze wysokie z wiązaniem Bosafety Tucanfast S1P
Często wybierane do tego produktu: