Buty robocze Solid Gear Bravo 2 Gore-Tex
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze Solid Gear Bravo 2 Gore-Tex to nowość na rynku butów roboczych przeznaczonych do prac budowlanych w ciężkich warunkach pogodowych. Innowacyjny wodoodporny materiał oraz membrana wodoodporna Gore-Tex sprawiają, że model Bravo 2 S3 jest odporny na wodę, błoto i śnieg.
Buty robocze Solid Gear Bravo 2 Gore-Tex cechy produktu:
- lekkie buty robocze do ciężkich zadań,
- wykonane z innowacyjnego materiału Gore-Tex® Extraguard,
- lekki podnosek z włókna szklanego z dużą przestrzenią na palce,
- wytrzymałe i odporne na zarysowania,
- hydrofobowy materiał który nie nasiąka wodą,
- wytrzymała, gumowa podeszwa Vibram® Ecostep Pro,
- wkładka wewnętrzna OrthoLite®,
- kompozytowa wkładka antyprzebiciowa,
- zewnętrzna podeszwa Vibram® Flex-System,
- spełniają wymagania normy EN 20435:2022,
- klasa ochrony S7S wg. nowej normy,
- odporne na kontakt z gorącą powierzchnią,
- podeszwa antypoślizgowa,
- kod produktu: SG75008.
Buty robocze Solid Gear Bravo 2 Gore-Tex to zaawansowane technologicznie buty do pracy w warunkach zewnętrznych. Wykonane z wodoodpornej mikrofibry Gore-Tex® Extraguard są lekkie, wytrzymałe i odporne na wodę. Ten model buta nie tylko nie przemaka, ale też nie nasiąka wodą, dzięki czemu buty nawet po całym dniu pracy zachowują swoją wagę i nie robią się ciężkie. W butach Solid Gear Bravo 2 zastosowano dwuwarstwową podeszwę Vibram® znaną z obuwia sportowego i górskiego. Warto zwrócić uwagę, że model Bravo 2 posiada certyfikat EN 20435 o parametrach S7S, która gwarantuje wodoszczelność całego buta. Ten model ze względu na bardzo niską wagę i zaawansowane technologie zastosowane przy jego budowie wydaje się bardzo ciekawą propozycją dla wymagających użytkowników pracujących w cieżkich i wymagających warunkach.
Sprawdź inne modele butów roboczych w ofercie BalticBHP.
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...