Engelbert Strauss bezrękawnik roboczy e.s. Image
Engelbert Strauss bezrękawnik roboczy e.s. Image
Model: e.s. Image
Materiał: 100% poliamid
Ocieplenie: tak
Kolor: czarny, biały, szary
Nr katalogowy: 77270, 77292, 77271
Engelbert Strauss bezrękawnik roboczy e.s. Image - dla większego komfortu termicznego
Odzież robocza Engelbert Strauss to absolutny hit rynku odzieży bezpiecznej i ochronnej. Doskonała jakość wykonania, nowoczesny design i kolorystyka, to cechy odzieży ze strusiem. Bezrękawnik z serii e.s. Image z wierzchu wykonany z wodoodpornej tkaniny, w środku dodatkowa, odpinana i pikowana kamizelka dla lepszego komfortu termicznego. Produkt posiada dodatkowe elementy odblaskowe, które poprawiają widoczność i bezpieczeństwo. Kamizelka zapinana na zamek błyskawiczny z dodatkową osłoną na podbródek - zapobiega przycięciu skóry. Dwie pojemne kieszenie na piersi oraz dwie kieszenie boczne na wysokości bioder. Wysoki kołnierz obszyty polarem. Przedłużany tył.
Cechy produktu:
- wytrzymały, wodoodporny materiał na wierzchu,
- odpinana dodatkowa kamizelka pikowana,
- elementy odblaskowe,
- duże praktyczne kieszenie,
- zapinana na zamek błyskawiczny,
- osłona na podbródek chroniąca przed przycięciem skóry,
- wysoki kołnierz obszyty polarem.
Zobacz inne produkty Engelbert Strauss w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kamizelka robocza ocieplana Snickers 4558 Allroundwork
Często wybierane do tego produktu: