• Kurtka zimowa odblaskowa Fristads 4831
  • Nowy

Kurtka zimowa odblaskowa Fristads 4831

399,99 zł
Oszczędzasz: -20%
319,99 zł
Regularna cena: 325,20 zł Najniższa cena: 260,15 zł
Kolor: Żółty-granatowy
  • Żółty-granatowy
M
M
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  32 punktów  o wartości  6,40 zł
Nadruk
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
Pokaż moc swojej marki i wyróżnij się. Szybki nadruk wytrzymałą folią termotransferową. Czas realizacji około 3-4 dni robocze. Prześlij logo/nadruk na print@balticenterprise.pl
Za nadruk zapłacisz: 0

Kurtka zimowa odblaskowa Fristads 4831 zaprojektowana z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa podczas zimowych, ciemnych dni oraz odpowiedniego  komfortu termicznego w pracy podczas niskich temperatur. Dzięki zastosowaniu materiałów o wysokiej widoczności, kurtka gwarantuje doskonałą widoczność w miejscach o ograniczonym oświetleniu, spełniając normy odblaskowe EN ISO 20471. Gruba warstwa izolacyjna skutecznie chroni przed zimnem i wiatrem. Kurtka wyposażona w szereg praktycznych kieszeni. Regulowany kaptur. 

Kurtka zimowa odblaskowa Fristads 4831 cechy produktu:

  • norma EN 20471,
  • regulowany kaptur,
  • gruba warstwa izolacyjna,
  • przedłużany tył,
  • praktyczne kieszenie zapinane na zamek błyskawiczny,
  • wysoka stójka,
  • kołnierz ocieplony polarem.
Krój
Regular
Cechy materiału
Wiatroodporny
Wodoodporny
Cechy dodatkowe
Elementy odblaskowe
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.