Sportowe okulary ochronne 3M SecureFit SF101AF gwarantują stylowy wygląd oraz wysoki komfort noszenia, a dodatkowo zapewniają ochronę oczu. Model ten spełnia wymagania normy EN 166:2001, dzięki czemu możesz czuć się pewnie w czasie pracy.
Cechy produktu:
- bardzo lekkie,
- zaprojektowane do długotrwałego użytkowania,
- wyposażone w innowacyjne zauszniki,
- soczewki z powłoką odporną na zaparowanie oraz zarysowanie,
- kompatybilne ze środkami ochrony przeciwhałasowej marki 3M,
- kod producenta: SF101.
Okulary ochronne 3M SecureFit SF101AF wyposażone są w innowacyjne zauszniki, które samoczynnie dopasowują się do głowy użytkownika. Zauszniki dzięki rozproszonym punktom nacisku, wywierają mniejszy ucisk na głowę zwiększając komfort użytkownika. Soczewki tego modelu pokryte są powłoką odporną na zaparowanie oraz zarysowanie. Konstrukcja okularów nacisk kieruje na tył głowy gwarantując świetne dopasowanie nawet podczas szybkich ruchów. Okulary te można używać razem z środkami ochrony przeciwhałasowej marki 3M. Zaprojektowane zostały z myślą o długotrwałym użytkowaniu. Okulary niezwykle lekkie. Spełniają wymagania normy EN 166:2001.
Sprawdź wszystkie okulary ochronne z naszej oferty!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Hellberg Secure
Nauszniki ochronne z bluetooth i mikrofonem Helberg Xstream XP
Często wybierane do tego produktu: