



100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 27 punktów o wartości 3,00 zł
Buty robocze jak adidasy? Poznaj półbuty bezpieczne Artra! Nowoczesny design przypominający lekkie sportowe obuwie, połączony z właściwościami niezbędnymi w świecie pracy. Model Artra Arosio to gwarancja komfortu i niezawodnej ochrony, w niezwykle atrakcyjnej cenie.
Kolekcja obuwia Artra to powiew świeżości w świecie obuwia bezpiecznego. Dynamiczny design modelu Artra Arosio 730 połączony z prostym fasonem zapewnia świetny wygląd i wysoką funkcjonalność. Bezszwowa cholewka ułatwia utrzymanie obuwia w czystości. Mikrofibra NUBUCK PRO 2,2 mm ma właściwości hydrofobowe, a przy tym jest odporna na uszkodzenia. Buty Artra wyglądem przypominają popularne modele sneakersów - prosta cholewka jest ozdobiona kontrastowym nadrukiem, nadającym obuwiu sportowego charakteru. Wewnątrz butów zastosowano siateczkową podszewkę CLIMAX o konstrukcji 3D. Materiał ten nie ogranicza cyrkulacji powietrza, dzięki czemu półbuty Arosio gwarantują wysoki komfort nawet podczas wielogodzinnego użytkowania. Wyściółka ENERGIZER z pamięciowej pianki poliuretanowej wyróżnia się anatomicznym kształtem i sprężystością. Model o klasie ochrony S3, wymaganą ochronę zapewnia stalowy podnosek oraz niemetalowa wkładka antyprzebiciowa ERGOFLEX. Podeszwa RAPTOR PU.2D z poliuretanu absorbuje wstrząsy i zapewnia wysoką amortyzację. Model ESD, podeszwa odporna na paliwa (FO) oraz poślizg (SRC). Właściwości antystatyczne.
Zobacz inne buty robocze letnie w ofercie Baltic BHP!
Nie znasz jeszcze marki Artra? Przeczytaj nasz wpis: Nowość w Baltic BHP - Buty robocze Artra!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane