Słuchawki ochronne z bluetooth aktywne Earmor M300T
Aktywne ochronniki słuchu Earmor M300T to zaawansowane słuchawki ochronne, które skutecznie redukują hałas na poziomie NRR 23 dB. Wyposażone w najnowszą technologię Bluetooth 5.4, umożliwiają bezprzewodową komunikację z urządzeniami mobilnymi, co czyni je idealnym wyborem zarówno na strzelnicy, jak i w innych hałaśliwych miejscach. Słuchawki te posiadają elastyczny i regulowany pałąk wykonany z antypoślizgowego kompozytu, który zapewnia komfort nawet podczas długotrwałego noszenia.
Dzięki składanej konstrukcji, spełniającej normy IPX5, Earmor M300T są odporne na zachlapania i wygodne w przechowywaniu. Zasilane dwoma bateriami AAA, oferują długą żywotność, a żelowe poduszki nauszników zapewniają wyjątkowy komfort użytkowania. Słuchawki wzmacniają dźwięki otoczenia, jednocześnie skutecznie tłumiąc hałasy przekraczające 92 dB. Dodatkowym atutem jest bezstopniowe pokrętło do precyzyjnej regulacji głośności.
Słuchawki ochronne z bluetooth aktywne Earmor M300T cechy produktu:
- składana, kompaktowa konstrukcja.
- bluetooth 5.4 do bezprzewodowej komunikacji.
- żelowe wkładki nauszników dla maksymalnego komfortu.
- redukcja hałasu NRR 23 dB.
- elastyczny i regulowany pałąk z antypoślizgowym wykończeniem.
- norma wodoodporności IPX5.
- zasilanie: 2 baterie AAA.
- wzmacnianie dźwięków otoczenia przy jednoczesnym tłumieniu szkodliwych hałasów powyżej 92 dB.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: