Zatyczki do uszu stopery do uszu 3M EX-01-020 Push In
Zatyczki do uszu 3M EX-01-020 Push In to innowacyjne i wygodne rozwiązanie dla osób poszukujących ochrony słuchu w hałaśliwym środowisku pracy. Te wysokiej jakości stopery do uszu zostały zaprojektowane z myślą o łatwości użytkowania i efektywności ochrony. Dzięki specjalnej konstrukcji zatyczki Push In nie wymagają formowania przed włożeniem do ucha, co znacznie ułatwia ich aplikację. Wystarczy lekko nacisnąć, aby bezpiecznie umieścić je w kanale słuchowym.
Stopery wykonane są z miękkiego i elastycznego materiału, który dopasowuje się do kształtu ucha, zapewniając komfort nawet podczas długotrwałego noszenia. Zatyczki 3M EX-01-020 oferują doskonałą ochronę przed nadmiernym hałasem, spełniając rygorystyczne normy bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Idealne dla pracowników przemysłowych, budowlanych oraz wszystkich, którzy potrzebują niezawodnej ochrony słuchu w trudnych warunkach.
Zatyczki do uszu stopery do uszu 3M EX-01-020 Push In cechy produktu:
- szybka i łatwa aplikacja dzięki innowacyjnemu systemowi Push In,
- wysoki poziom komfortu noszenia, nawet przez dłuższy czas,
- skuteczna ochrona przed hałasem,
- materiał elastyczny i miękki, dopasowujący się do kształtu ucha,
- spełnia normy bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- produkt dostępny w praktycznym kartonowym opakowaniu, idealnym do codziennego użytku.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Hellberg Secure
Nauszniki ochronne z bluetooth i mikrofonem Helberg Xstream XP
Często wybierane do tego produktu: