Buty Engelbert Strauss Andrew S3
Najniższa cena 389,99 zł z dnia 04.12.2023
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 39 punktów o wartości 4,00 zł
Model: Andrew S3
Kolor: czarny
Waga: ok 770 g
Cholewka: skóra bawola
Podnosek: stalowy
Podeszwa: guma/PUR
Wkładka antyprzebiciowa: TAK
Klasa ochrony obuwia: S3, SRC
Nr katalogowy: 80504
Wymagania: EN ISO 20345:2011, certyfikat CE
Buty Engelbert Strauss Andrew S3 - wygoda i miejski styl w półbutach roboczych
Buty Engelbert Strauss Andrew S3 zostały zaprojektowane do ochrony stopy. Obuwie posiada stalowy podnosek wzmocniony TPU i podeszwę antyprzebiciową. Antystatyczna podeszwa wykonana jest z antypoślizgowej gumy/PUR zgodnej z SRC. Podeszwa odporna jest na paliwa i wysokie temperatury do ok 200°C. Górny materiał obuwia wykonany jest z łatwej w pielęgnacji gruboziarnistej skóry bawolej. Wnętrze wyścielone jest miękką, oddychająca tkaniną, a wkładka poprawia stabilność pięty. Dla bezpieczeństwa produkt posiada materiał odblaskowy. Buty Engelbert Strauss Andrew zapewniają bezpieczeństwo i wysoki komfort nawet podczas długotrwałego stosowania.
Cechy produktu:
- wykonane z gruboziarnistej skóry bawolej,
- wyścielone miękką tkaniną,
- antystatyczna, antyprzebiciowa podeszwa,
- podeszwa z antypoślizgowej gumy/ PUR,
- stalowy podnosek,
- odblaskowe wstawki,
- podeszwa odporna na paliwa i wysokie temperatury do ok. 200°C,
- łatwe w pielęgnacji.
Uwaga! Zdjęcie poglądowe. Produkt może różnić się wzorem loga producenta.
Zobacz wszystkie trzewiki robocze w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Stalowy
- Materiał
- Skóra
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- Wiązane
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Norma
- SRC
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|