Buty robocze sportowe Marteen S1P cechy produktu:
- Ultra lekka konstrukcja – komfort przez cały dzień pracy
- System szybkiego wiązania AFL (Avacore Fast Lacing) – precyzyjna regulacja, trwałość i wygoda użytkowania
- Podeszwa sportowa EVA + guma – doskonała amortyzacja, odporność na ścieranie, antypoślizgowa (SR)
- Cholewka z materiału FLUKNIT – wzmocniona PU, elastyczna i oddychająca
- Wyściółka oddychająca, zapiętek wyścielony pluszem – lepszy komfort noszenia
- Wkładka o strukturze plastra miodu – efektywne odprowadzanie wilgoci ESD – ochrona przed elektrycznym naładowaniem
- Odporność na perforację podeszwy (PL) – niemetalowa wkładka ochronna
- Odporność podeszwy na olej napędowy (FO) – zwiększona trwałość w trudnych warunkach
- Wegańskie – bez elementów skórzanych
- Certyfikacja EN ISO 20345:2022 – S1 PL ESD FO SR – pełna ochrona i bezpieczeństwo
Zobacz naszą krótką prezentacje wideo butów roboczych Marteen S1P
FO - odporność podeszew na olej napędowy
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Avacore sp. z o.o.
ul. Księdza Prałata Edwarda Płonki 8,
42-680 Tarnowskie Góry
e-mail: sales@avacore.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...