Carhartt czapka Buffalo Cap
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Engelbert Strauss
Torba na narzędzia Engelbert Strauss e.s.motion 2020
Klasyczna amerykańska truckerka z wentylowanym tyłem oraz dużym logiem na przodzie to właśnie czapka z daszkiem Buffalo Cap popularnej marki na rynku streetwearu oraz odzieży roboczej Carhartt.
Cechy produktu:
- fason trucker,
- wentylowany tył,
- uniwersalny rozmiar,
- taśma Force odprowadzająca wilgoć,
- wyprofilowany daszek,
- duże logo na froncie,
- materiał: przód: 100% bawełna canvas / tył: 100% poliester,
- kod producenta: 100286.
Klasyczna truckerka z wentylowanym tyłem wykonanym z przewiewnej siateczki. Przód ozdobiony jest dużym logiem, a tył haftem Carhartt. Wewnątrz taśma Force® odprowadzająca wilgoć i zabijająca nieprzyjemne zapachy wywołane nadmiernym przepoceniem. Daszek średnio wyprofilowany z możliwością własnego formowania. Model o uniwersalnym rozmiarze. Czapkę z daszkiem Carhartt Buffalo Cap można dopasować do obwodu głowy za pomocą plastikowych napów. Model ten doskonale spisze się do pracy, jak i jako dodatek do codziennego ubioru.
Zachęcamy do sprawdzenia innych produktów w kategorii czapki z daszkiem.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: