Carhartt

    Czapka z daszkiem Carhartt Rugged

    69,99 zł
    Kolor
    • Czarny
    • Granatowy
    • Khaki
    Ilość

      Dostępne w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 3

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 21 punktów o wartości 2,00 zł

    Czapka z daszkiem Carhartt Rugged jest wyjątkowo przewiewna, sprawdzi się latem podczas pracy lub wszelkiego rodzaju aktywności w czasie wolnym.

    Czapka z daszkiem Carhartt Rugged cechy produktu:

    • klasyczny fason amerykańskiej truckerki,
    • z boku wszyte logo marki,
    • przewiewna siateczka z tyłu czapki,
    • przód wykonany z mieszanki bawełny i poliestru,
    • technologia Force®, odprowadzająca wilgoć i minimalizująca nieprzyjemne zapachy,
    • średnio wyprofilowany daszek podatny na indywidualne ukształtowanie,
    • możliwość wyhaftowania loga własnej marki,
    • regulacja obwodu czapki za pomocą napów,
    • rozmiar uniwersalny,
    • kod producenta: 103056.


    Czapka z daszkiem Rugged kultowej marki Carhartt o klasycznym fasonie amerykańskiej truckerki. Z boku wszyte logo marki. Tył czapki stworzony jest z przewiewnej, poliestrowej siateczki, która zapewnia komfort użytkowania. Przód czapki zaś wykonany jest z mieszanki bawełny i poliestru (bawełna 59%, poliester 39%, elastan 2%). Dodatkowo na przodzie można wyhaftować logo własnej marki. Wnętrze produktu wyposażone jest w technologie Force®, która odprowadza wilgoć oraz minimalizuje powstawanie nieprzyjemnych zapachów. Średnio wyprofilowany daszek pozwala ukształtować go do indywidualnych potrzeb. Możliwość regulacji obwodu czapki poprzez plastikowe napy znajdujące się z tyłu czapki. Rozmiar uniwersalny. Kod producenta: 103056.


    Zobacz inne produkty Carhartt w ofercie Baltic BHP!

    Szczegóły Produktu

    889192809727

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

    Szybkie porównanie

    Produkt
    Czapka z daszkiem Carhartt Dunmore Czapka z daszkiem Carhartt Dunmore Czapka z daszkiem Snickers logo 9041 Czapka z daszkiem Snickers logo 9041 Czapka z daszkiem Carhartt Odessa Czapka z daszkiem Carhartt Odessa Damska czapka z daszkiem Carhartt Odessa Cap Damska czapka z daszkiem Carhartt Odessa Cap
    Dostępność
    En stock
    En stock
    En stock
    Cena
    79,99 zł
    79,99 zł
    75,99 zł
    79,99 zł
    75,99 zł
    79,99 zł
    Opis
    Niema cech do porównania
    • Nazwa : Do 101 dni na zwrot
    • Opis

      Najważniejsze informacje:

      • Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
      • Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
      • Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
      • Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów. 
      • Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak. 
      • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie. 
      • Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.


      Najczęściej zadawane pytania:

      1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

      Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).



      2. Jak dokonać zwrotu?

      Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności. 



      3. Jak dokonać wymiany?

      Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny. 



      4. Czy muszę coś płacić za zwrot?

      Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot. 



      5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?

      Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu. 



      6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?

      Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.

    • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji