Kurtka Softshell Bosafety Orlando 2 cechy produktu:
- Wykonany z lekkiego i oddychającego materiału Softshell, który zapewnia ochronę przed lekkim deszczem i wiatrem.
- Elastyczny „4-WAY STRETCH”, co gwarantuje swobodę ruchów i wysoki komfort noszenia.
- Widoczność i bezpieczeństwo: Dwie segmentowe taśmy odblaskowe na ramionach dla lepszej widoczności.
- Pięć kieszeni: dwie pojemne kieszenie na biodrach, jedna kieszeń na piersi, dwie dodatkowe kieszenie wewnętrzne – dla większej wygody.
- Wszystkie kieszenie zamykane na zamek błyskawiczny.
- Reglanowe rękawy zapewniają większą swobodę ruchów.
- Elastyczne mankiety dopasowują się do nadgarstków.
- Wysoka stójka dla lepszej ochrony przed wiatrem.
- Przedni zamek pokryty miękkim wykończeniem dla większego komfortu.
- Doskonały do pracy zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, gdy nie jest wymagana wysoka widoczność.
- Może być stosowany zarówno w pracy, jak i podczas codziennych aktywności.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...