Skarpety robocze Toworkfor PRO ENERGY cechy produktu:
- Elastyczna konstrukcja typu full-body stretch – skarpety dopasowują się do kształtu stopy, zapewniając komfort i swobodę ruchu przez cały dzień, zarówno podczas pracy wewnątrz, jak i na zewnątrz.
- Wzmocniona pięta i palce – zwiększona wytrzymałość w miejscach najbardziej narażonych na przetarcia oraz lepsze pochłanianie wstrząsów.
- Żebrowany ściągacz w okolicy kostki – zapewnia lepsze wsparcie i stabilność, utrzymując skarpetę na miejscu.
- Ochronna poduszka o średniej grubości w części podeszwowej – zwiększa komfort chodzenia i redukuje zmęczenie stóp przy długotrwałym noszeniu.
- Dodatkowa ochrona przed otarciami i pęcherzami – idealne do intensywnej pracy fizycznej.
- Bawełna w górnej części skarpety – zapewnia lepszą wentylację, co pomaga utrzymać odpowiedni mikroklimat wokół stopy.
- Skład materiałowy: 60% regenerowana bawełna, 29% poliester, 5% poliamid, 1% elastan – połączenie trwałości, elastyczności i oddychalności.
- Opakowanie: 3 pary skarpet – ekonomiczne i praktyczne rozwiązanie do codziennego użytku.
FAQ – najczęstsze pytania:
Czy skarpety PRO ENERGY są odpowiednie do intensywnej pracy fizycznej?
Tak, dzięki wzmocnieniom, amortyzacji i elastycznej konstrukcji, skarpety są idealne do całodziennej pracy w wymagających warunkach.
Z czego wykonane są skarpety PRO ENERGY?
Z mieszanki regenerowanej bawełny, poliestru, poliamidu i elastanu, co gwarantuje trwałość, elastyczność i komfort noszenia.
Czy skarpety dobrze oddychają?
Tak, górna część wykonana z bawełny zapewnia lepszą wentylację, co zapobiega przegrzewaniu stopy.
Ile par zawiera opakowanie skarpet PRO ENERGY?
W jednym opakowaniu znajdują się 3 pary skarpet roboczych.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: ToWorkFor
AMF LDA.
RUA S.Cipriano 658
4835-461 Guimaraes
Portugalia
info@toworkfor.pt
To może Ci się jeszcze spodobać...