Buty robocze Base Protection K-Boogie
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze Base Protection K-Boogie to solidne półbuty zapewniające wysoki poziom ochrony i komfortu podczas pracy. Zaprojektowane z myślą o profesjonalistach, którzy potrzebują solidnego obuwia a jednocześnie nie chcą rezygnować z wysokiego komfortu noszenia obuwia roboczego.
Buty robocze Base K-Boogie S3 cechy produktu:
- wykonane z solidnej skóry nubukowej,
- podszewka antybakteryjna SmellStop,
- system amortyzacji stopy Fresh’n Flex,
- klasa ochrony S3L,
- aluminiowy podnosek,
- kompozytowa, elastyczna wkładka antyprzebiciowa,
- profilowana, wymienialna wkładka,
- podeszwa antypoślizgowa zgodna z SRC,
- właściwości antystatyczne,
- odporne na działanie paliwa i oleju,
- podeszwa z systemem amortyzacji I-Daptive,
- numer katalogowy: B1041BKY,
- zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S3, SRC, HRO.
Zobacz naszą krótką prezentacje wideo produktu Buty robocze Base K-Boogie S3
Zobacz wszystkie buty robocze S3 w ofercie Baltic BHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: