Buty robocze Base Protection K-Walk S1P
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Kurtka przeciwdeszczowa Snickers 8233 odblaskowa
Buty robocze Base Protection K-Walk S1P to lekkie i elastyczne buty dla pracowników wymagających wysokiego poziomu bezpieczeństwa i komfortu podczas pracy. Zgodne z normami europejskimi EN 20345, te buty chronią stopę użytkownika przed przebiciem ostrym przedmiotem od spodu oraz przed zmiażdżeniem palców przez spadające przedmioty.
Buty robocze Base K-Walk S1P cechy produktu:
- wykonane z lekkiej i elastycznej siatki, która dobrze oddycha,
- szybkie wiązanie za pomocą elastycznych taśm (możliwość wymiany na zwykłe sznurówki,
- lekki podnosek wykonany z aluminium w technologii Slim Cap,
- kompozytowa, elastyczna wkładka antyprzebiciowa,
- profilowana, wymienialna wkładka z wentylacją,
- cholewka sięga do kostki i jest zakończona sportową skarpetą,
- podeszwa antypoślizgowa zgodna z certyfikatem SRC,
- wkładka zapobiegająca powstawaniu nieprzyjemnych zapachów SmellStop,
- odporność na krótkotrwały kontakt z podłożem o temperaturze do 300'C,
- właściwości antystatyczne,
- podeszwa środkowa pochłaniająca energię Fresh’n Flex,
- odporne na działanie paliwa i oleju,
- doskonała amortyzacja dzięki technologii i-daptive® PU/Guma HRO
- numer katalogowy: B1006B,
- zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S1P, SRC, HRO.
Zobacz wszystkie buty robocze S1 w ofercie Baltic BHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: