Okulary ochronne Bolle Komet
Okulary ochronne Bolle Komet to profesjonalne narzędzie zapewniające ochronę wzroku przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz cząstkami o dużej prędkości, nawet w ekstremalnych warunkach temperaturowych. Ich wyjątkowe właściwości zostały potwierdzone licznymi certyfikatami, co stanowi gwarancję najwyższej jakości i bezpieczeństwa użytkowania.
Okulary ochronne Bolle Komet cechy produktu:
- ergonomiczny kształt ramki pozwala na idealne dopasowanie do twarzy,
- równomiernie rozłożony nacisk na głowę użytkownika,
- elastyczne zauszniki z powłoką antypoślizgową,
- nosek z antypoślizgowego materiału,
- szkła z filtrem UV chroniące przed promieniowaniem UVA/UVB,
- certyfikat EN 166,
- certyfikat EN 172,
- bez elementów metalowych,
- wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne zgodnie z normami F i T,
- zgodność normami AS/NZS 1337.1:2010 i ANSI Z87.1 v2020,
- kod produktu: PSSKOMEF06
- numer katalogowy: 38471.
Sprawdź inne modele okularów Bolle w ofercie Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: