Półbuty robocze Artra Ardas S1
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Dassy
Spodnie robocze Dassy Dynax
Lekkie półbuty robocze Artra Ardas S1 bez wkładki antyprzebiciowej, wyróżniające się oryginalnym designem. Dzięki podszewce z jonami srebra zapewniają wysoki komfort podczas długiego użytkowania.
Cechy produktu:
- oryginalna cholewka z połączenia materiałów,
- hydrofobowe wstawki z mikrofibry,
- podszewka o właściwościach antybakteryjnych,
- amortyzująca, sprężysta wyściółka,
- solidna podeszwa zewnętrzna,
- klasa ochrony S1 SRC,
- stalowy podnosek,
- właściwości antystatyczne,
- odporność na oleje,
- kod producenta: 6360.
Półbuty robocze Artra z ciekawą cholewką, wykonaną z połączenia dwóch materiałów. Odporna na uszkodzenia, hydrofobowa mikrofibra VELOUR PRO 2,2 mm została połączona z materiałem tekstylnym o trójwymiarowej strukturze. W efekcie obuwie jest ciekawe wizualnie i bardzo funkcjonalne. Wewnątrz znajduje się podszewka z jonami srebra, zapewniająca właściwości antybakteryjne. Zapobiega namnażaniu drobnoustrojów i zwiększa ochronę przed powstawaniem przykrych zapachów. Sprężysta wyściółka z pamięciowej pianki poliuretanowej EFFECTOR doskonale amortyzuje wstrząsy. Podeszwa zewnętrzna solidna, gruba i odporna na uszkodzenia, wyposażona w bieżnik. Klasa ochrony S1 SRC, ze stalowym podnoskiem o konstrukcji, która zostawia więcej miejsca na palce. Model ten ma właściwości antystatyczne i jest odporny na oleje.
Zobacz wszystkie produkty marki Artra w naszej ofercie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: