Rękawice robocze ocieplane Mechanix Coldwork Fastfit
Rękawice robocze ocieplane Mechanix Coldwork Fastfit wykonane z mieszanki wiatroszczelnego softshellu oraz ciepłego polaru zapewniają dobry komfort cieplny i izolację oraz chronią przed zimnym wiatrem, który skutecznie może uprzykrzyć prace w chłodne dni. Syntetyczna skóra na części chwytnej obsługuje ekrany dotykowe dzięki czemu nie musisz zdejmować rękawic by odebrać telefon.
Rękawice robocze ocieplane Mechanix Coldwork Fastfit cechy produktu:
- wierzch wykonany z wiatroszczelnego materiału softshell,
- zintegrowany, elastyczny ściągacz na nadgarstku ułatwia zakładanie, a jednocześnie zapobiega podwiewaniu zimnego powietrza,
- izolacja z ciepłego, miękkiego polaru, która zapewnia komfort cieplny nie ograniczając chwytności,
- kciuk wzmocniony materiałem Armortex®,
- plastikowy klips umożliwia spięcie rękawic,
- czerwona taśma przyszyta do mankietu ułatwia zakładanie,
- część chwytna wykonana z syntetycznej skóry, która umożliwia swobodną pracę na ekranach dotykowych,
- certyfikat EN388 - 1121X. - ochrona przed uszkodzeniami mechanicznymi,
- certyfikat EN511 - ochrona przed zimnem,
- można prać w pralce,
- kod produktu: CWKFF-58.
Rękawice robocze ocieplane Mechanix Coldwork Fastfit to idealne rękawice do zimowego majsterkowania, obsługi maszyn czy jesiennych porządków w ogrodzie. Wierzch rękawicy wykonany jest z materiału softshell, który nie przepuszcza wody i zimnego powietrza. Cienka izolacja z miękkiego mikropolaru jest ciepła, a jednocześnie nie ogranicza możliwości manualnych oraz chwytności. Część chwytnarękawicy zrobiona jest z syntetycznej skóry, która pozwala na łatwą obsługę ekranów dotykowych bez zdejmowania rękawicy. Rękawice zimowe Mechanix Coldwork Fastfit polecamy do prac o umiarkowanym natężeniu.
Sprawdź inne rękawice robocze ocieplane w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: