




100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 141 punktów o wartości 14,00 zł
Buty robocze Engelbert Strauss Turais o klasie ochrony S3 charakteryzuje niezwykła jakość wykonania oraz komfort użytkowania. Zapewniają one także doskonałą ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Półbuty robocze Turais marki Engelbert Strauss to model o klasie ochrony S3. Wyposażone są w antyprzebiciową podeszwę oraz stalowy podnosek ochronny. Wykonane z mieszanki mikrofibry z podszewką z siatki. Buty robocze wodoodporne, wiatroszczelne oraz oddychające dzięki membranie Dryplexx®. Podeszwa odporna jest na ciepło do 300 stopni Celsjusza, poślizg oraz działanie paliw i olei. Półbuty wyposażone w solidną, gumową nasadkę oraz wymienną wkładkę wewnętrzną o właściwościach antybakteryjnych. Półbuty robocze doskonale chronią przed uszkodzeniami mechanicznymi, zmiażdżeniem oraz przebiciem. Wyposażone są w stalowy podnosek oraz we wkładkę antyprzebiciową. Buty robocze o właściwościach antystatycznych z antypoślizgową podeszwą zapewniającą niezwykłą stabilność na różnego typu podłożu. Model ten doskonale sprawdzi się nie tylko latem, ale również podczas chłodniejszych dni, a nawet zimą podczas pracy w pomieszczeniach.
Chcesz wiedzieć więcej na temat obuwia ochronnego? Sprawdź nasz blog!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane