Rękawice robocze antyprzecięciowe Mechanix SpeedFit
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 2 punktów o wartości 0,20 zł
Szukasz rękawic roboczych, które są wygodne, zapewniają pewny chwyt w każdych warunkach pracy oraz chronią przed przecięciem? Rękawice antyprzecięciowe Mechanix SpeedFit™ to model dla Ciebie!
Cechy produktu:
- antyprzecięciowe,
- bezszwowa konstrukcja z poliuretanową powłoką,
- doskonała ochrona przed otarciami i skaleczeniami,
- pewny chwyt w mokrych i suchych warunkach,
- można je prać w pralce,
- zgodne z wymaganiami normy EN388:4342X, ANSI Cut A3 oraz ANSI Abrasion 3,
- kod producenta: SF2CD-58.
Niezwykle wygodne antyprzecięciowe rękawice robocze Mechanix SpeedFit™ wykonane zostały w bezszwowej konstrukcji z materiału HPPE o gęstość 13. Świetnie chronią przed otarciami i skaleczeniami dłoni. Pokryte poliuretanową powłoką zapewniającą doskonałą przyczepność w każdych warunkach pracy. Rękawiczki robocze doskonale sprawdzą się do ogólnego użytku zarówno w pracy, jak i w domu. Można je prać w pralce.
Uwaga!
Rękawice Mechanix sprzedajemy w rozmiarówce amerykańskiej. Przykład: Rozmiar M: US - 9 to EU – 8.
Zobacz wszystkie dostępne rękawice Mechanix w naszej ofercie!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|