Bokserki z bawełny organicznej Pantalones
Przykładowe dopasowanie rozmiar: 186 cm wzrostu i 82 kg wagi - rozmiar L.
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Bokserki z bawełny organicznej Pantalones cechy produktu:
- Naturalny i bezpieczny materiał – Wykonane z certyfikowanej bawełny organicznej GOTS (95%) z dodatkiem elastanu (5%), co zapewnia wygodę, elastyczność i trwałość.
- Hipoalergiczne i delikatne dla skóry – Bawełna organiczna nie uczula i nie podrażnia skóry, ponieważ uprawiana jest bez użycia sztucznych środków chemicznych.
- Miękkie i wygodne – Niezwykle komfortowe w noszeniu, idealne na co dzień.
- Elastyczna i wygodna gumka w pasie – Szeroka, kryta gumka dopasowuje się do ciała, zapewniając swobodę ruchów i wygodę przez cały dzień.
- Wytrzymałość i trwałość – Włókna bawełny organicznej są mocniejsze i bardziej odporne na zużycie, dzięki czemu bokserki posłużą na dłużej.
- Etyczna i lokalna produkcja – Pantalones są wytwarzane lokalnie, zgodnie z zasadami zrównoważonej produkcji.
- Ekologiczny wybór – Produkt powstaje z poszanowaniem środowiska, bez stosowania szkodliwych chemikaliów, co jest lepsze zarówno dla ciała, jak i planety.
Te cechy sprawiają, że bokserki męskie Pantalones to doskonały wybór dla osób ceniących wygodę, zdrowie i ekologiczną produkcję.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...