Ochraniacze na buty stuptuty Engelbert Strauss
Ochraniacze na buty i nogawki czyli tzw. stuptuty to sprytny dodatek, który ochroni Cię przed zabrudzeniami, błotem i wilgocią. Regulowane nakładki zabezpieczą górną część cholewki buta oraz nogawki spodni.
Cechy produktu:
- zapinane na zamek błyskawiczny z zabezpieczeniem,
- regulacja na troki w górnej części,
- regulowany pasek do mocowania pod obuwiem,
- elastyczne wykończenie w dolnej części,
- wodoodporny i wiatroodporny materiał,
- chronią przed zabrudzeniami i wilgocią,
- długość ok. 45 cm,
- materiał: 100% poliester,
- kod producenta: 8371531.
Ochraniacze na buty stuptuty Engelbert Strauss to dodatek powszechnie stosowany m.in. podczas trekkingu w zimowych warunkach. Praktyczne zastosowanie stuptutów sprawia, że szybko przyjęły się w świecie workwear. Gdy na stanowisku pracy mierzysz się z błotem i brudem, panuje wilgoć albo do cholewki butów ciągle wpada Ci śnieg, zastosuj ochraniacze Strauss z wodo- i wiatroodpornej tkaniny. Model ten jest bardzo prosty w nakładaniu, dzięki zapięciu na zamek błyskawiczny. Zarówno górna jak i dolna część ochraniaczy jest regulowana, dzięki czemu dopasujesz je indywidualnie do siebie. Pasek w dolnej części pozwala dobrze zamocować ochraniacze, tak aby przylegały do obuwia. Ochraniacze mają długość ok. 45 cm. Można prać je w 30°C. W skład produktu wchodzi 1 para czyli 2 sztuki ochraniaczy.
Zobacz także akcesoria do butów roboczych z naszej oferty!
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: