

Najniższa cena produktu 59,99 zł z dnia 09.02.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Rękawice Snickers Specialized Impact, która chroni przed uderzeniami, a jednocześnie nie pozbawia zręczności. Zaprojektowana z wykorzystaniem technologii Poron® XRDTM, aby maksymalnie zabezpieczać najbardziej narażone obszary dłoni.
Rękawice wykonane z mieszanki wytrzymałych tworzyw, zapewniających funkcjonalność i bezpieczeństwo. Wewnętrzna i boczna część dłoni z materiału poliuretanowego, wierzch i kciuk z elastycznej tkaniny. Na kciuku, palcu wskazującym i środkowym rękawica wzmocniona wkładką Poron, służącą do ochrony przed uderzeniami. Ciasny mankiet z zapięciem na rzep, wykonany z tworzywa Airprene zwiększa komfort użytkowania. Dzięki zastosowaniu elastycznych tkanin oraz wykończeniu koniuszków palców, rękawica zapewnia zręczność i precyzję ruchów. Obszary z poliuretanowego materiału wykazują wysoką odporność na zużycie oraz zabrudzenia. Dla lepszej cyrkulacji powietrza rękawicę wyposażono w otwory wentylacyjne pomiędzy palcem wskazującym i środkowym. Produkt spełnia wymagania normy EN 388.
Zobacz też inne rękawice robocze dostępne w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane