Rękawice nitrylowe Grippaz 246 2 pary
Najniższa cena produktu 11,99 zł z dnia 28.03.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 11,99 zł z dnia 28.03.2024
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 1 punktów
Te rękawiczki robocze nie mają sobie równych! Jeśli jeszcze ich nie znasz, albo wprost przeciwnie - słyszysz o nich na każdym kroku, ale wciąż zastanawiasz się nad zakupem, wybierz małe opakowanie i przekonaj się na własnej skórze. Rękawice nitrylowe Grippaz 246 to niezrównana jakość.
Cechy produktu:
- zestaw 2 par,
- kolor pomarańczowy,
- wyjątkowa chwytność dzięki strukturze rybiej łuski,
- mocna mieszanka kauczuku dla większej trwałości,
- ochrona chemiczna.
Opakowanie 2 par rękawic nitrylowych, które zdobyły uznanie fachowców w wielu branżach, od mechaników samochodowych, aż po malarzy. Zapewniają niezrównaną ochronę dłoni, a dzięki zastosowaniu trwałego materiału wyróżniają się większą odpornością na uszkodzenia. Dzięki temu - w przeciwieństwie do zwykłych rękawic nitrylowych - posłużą Ci przez dłuższy czas.
Zobacz także duże opakowanie 25 par: Rękawice nitrylowe Grippaz 246.
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|