Rękawice robocze ocieplane Mechanix Speedknit™ Thermal
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 4 punktów o wartości 0,40 zł
Rękawice robocze ocieplane Mechanix Speedknit Thermal to lekkie przeznaczone do bardzo manualnych prac rękawiczki pokryte warstwą wodoodpornego nitrylu w części chwytnej. Mieszanka nylonowej przędzy od zewnątrz oraz akrylowej szczotkowanej wyściółki wewnątrz zapewnia ciepło i komfort termiczny w mroźne dni.
Rękawice robocze ocieplane Mechanix Speedknit Thermal cechy produktu:
- rękawica wykonana z przędzy nylonowej i ocieplona szczotkowaną warstwą akrylową od wewnątrz,
- część chwytna pokrywa warstwą wodoodpornego, wytrzymałego nitrylu,
- powłoka nitrylowa jest odporna na smary, oleje, żywicę,
- zakończone solidnym, elastycznym ściągaczem który zapobiega dostawaniu się zimnego powietrza,
- nitrylowa szorstka powłoka na dłoni zapewnia pewny chwyt na sucho oraz poprawią przyczepność przy chwytaniu mokrych elementów,
- nitrylowa powłoka zapewnia również sprawną obsługę ekranów dotykowych,
- rękawice można prać w pralce,
- certyfikat EN 511 - ochrona przed zimnem,
- certyfikat EN 388 oraz odporność na przecięcia w klasie A2 (ANSI A2),
- kod produktu: S4DP05.
Rękawice robocze ocieplane Mechanix Speedknit Thermal to uniwersalny model przeznaczony do użytku w niskich temperaturach. Powłoka nitrylowa w części chwytnej rękawicy jest mocna i odporna na ścieranie, a dodatkowo dobrze znosi kontakt z olejami i smarami. Warstwa ocieplająca nie ogranicza chwytności i prezycji dłoni dzięki czemu rękawica Speedknit Thermal może być stosowana w wilu branżach od pracy w chłodni po budowlankę i prace w zakładach mechanicznych. Rękawice z powodzeniem można prać i stosować wielokrotnie dlatego zalecamy zakup klipsa do przenoszenia rękawic, który zabezpiecza je również przed zgubieniem.
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|