Rękawice robocze zimowe Mechanix COLDWORK™ GUIDE
Rękawice robocze zimowe Mechanix COLDWORK™ GUIDE ocieplone najwyższej jakości izolacją PrimaLoft® Gold znaną z rękawic alpinistycznych i górskich. Wierzchnia część dłoni wykonana z połączenia wiatroszczelnego i wodoodpornego materiału softshell oraz miękkiego polaru.Ten model rękawic to doskonały wybór na niskie temperatury.
Rękawice robocze zimowe Mechanix COLDWORK™ GUIDE cechy produktu:
- doskonała izolacja przed zimnem dzięki zastosowaniu ociepliny PrimaLoft® Gold,
- część wierzchnia ocieplona PrimaLoft® Gold 40g,
- część chwytna ocieplona PrimaLoft® Gold 60g,
- wierzchnia część jest wodoodporna i wiatroszczelna,
- chwyt wykonany z wodoszczelnego materiału przystosowany do obsługi ekranów dotykowych bez zdejmowania rękawicy,
- podwójnie elastyczny mankiet który dopasowuje się do dłoni i zapobiega podwiewaniu zimnego powietrza,
- czerwona pętla naszyta na mankiecie ułatwia zakładanie i ściąganie rękawic,
- plastikowy klips do połączenia rękawic ze sobą,
- certyfikat EN 388 - ochrona przed uszkodzeniami mechanicznymi,
- certyfikat EN 511 - ochrona przed niską temperaturą,
- rękawice można prać w pralce,
- kod produktu: CWKG-58.
Solidnie ocieplone rękawice zimowe Mechanix COLDWORK™ GUIDE o szerokim zakresie zastosowania pomogą ochronić dłonie przed podmuchami zimnego powietrza, wiatrem i śniegiem. Zastosowana w tym modelu ocieplina PrimaLoft® Gold znana z odzieży górskiej i outdorowej doskonale izoluje dłonie przed utratą ciepła, odprowadza wilgoć i pot. Rękawice Mechanix Guide doskonale sprawdzą się w pracach transportowych, majsterkowaniu, obsłudze infrastruktury (możliwość obsługi urządzeń z ekranem dotykowym bez zdejmowania rękawic).
Sprawdź inne produkty z działu rękawice robocze ocieplane w BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: