Brelok multi-tool Nite Ize DoohicKey Key-Tool
Niewielkich rozmiarów brelok micro-tool marki Nite Ize. Kompaktowy rozmiar sprawia, że multi-tool bez problemu zmieści się w torebce, portfelu kieszeni lub przy kluczach.
Cechy produktu:
- kompaktowy rozmiar,
- wykonany z 1 kawałka stali nierdzewnej o grubości 2.5 mm,
- wyposażony w wiele praktycznych narzędzi,
- otwieracz do butelek,
- śrubokręt płaski,
- klucze płaskie calowe 1/4", 5/16", 3/8",
- przecinak do otwierania kartonów,
- miara 1,575" / 40 mm,
- waga: 12g,
- wymiary: 65 x 17 x 2.5 mm,
- kod producenta: czarny - KMT-01-R3, srebrny - KMT-11-R3.
Niewielkich rozmiarów wielofunkcyjny multi-tool DoohicKey Key-Tool amerykańskiego producenta Nite Ize. Wykonany jest z jednego kawałka wysokiej jakości stali nierdzewnej o grubości 2.5 mm. Mimo niewielkich rozmiarów oraz wagi wyposażony jest w najważniejsze narzędzia przydatne każdemu na co dzień, takie jak otwieracz do butelek, klucze płaskie calowe 1/4", 5/16", 3/8", płaski śrubokręt, miara oraz przecinak do otwierania kartonów. Kompaktowy rozmiar pozwala na łatwe przenoszenie multi-tool’a. Bez problemu zmieści się on w portfelu, kieszeni, torebce czy przy kluczach jako brelok i będzie zawsze pod ręką.
Zobacz też inne dostępne produkty marki Nite Ize.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: