Brelok multi-tool Nite Ize DoohicKey+ Key Tool
Niewielkich rozmiarów brelok wyposażony w szereg przydatnych podczas codziennych czynności narzędzi, takich jak śrubokręty, otwieracz do butelek czy linijka.
Cechy produktu:
- wykonany z jednego kawałka stali nierdzewnej,
- kompaktowy rozmiar,
- niewielka waga,
- bardzo wytrzymały,
- wyposażony w wiele praktycznych narzędzi,
- śrubokręt krzyżakowy i płaski,
- otwieracz do butelek,
- linijka w centymetrach i calach,
- ząbkowana krawędź do cięcia lin,
- dźwignia do podważania,
- dźwignia do wyjmowania gwoździ i zszywek,
- wymiary: 67.3 x 17.7 x 5.8 mm,
- kod producenta: srebrny - KMTSE-11-R3.
Multi-tool Nite Ize DoohicKey+ Key Tool w postaci niewielkiego breloka do kluczy. Wyposażony jest w karabińczyk, który umożliwia łatwe mocowanie. Niewielka waga oraz kompaktowy rozmiar pozwala na przenoszenie multi-tool’a w torebce, portfelu i kieszeni, aby był zawsze pod ręką, gdy będzie potrzebny. Wykonany jest z jednego kawałka porządnej stali nierdzewnej o grubości 5.8 mm. Jest lekki i wytrzymały. Wyposażony w następujące narzędzia: śrubokręt krzyżakowy i płaski, otwieracz do butelek, linijka, ząbkowana krawędź do cięcia lin, dźwignia do podważania oraz dźwignia do wyjmowania gwoździ i zszywek.
Sprawdź także inne dostępne w naszym sklepie produkty marki Nite Ize.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Engelbert Strauss
Torba na narzędzia Engelbert Strauss e.s.motion 2020
Mascot
Kieszeń narzędziowa dla malarzy Mascot Click Pocket System 22950-012
Diggers
Kabura na wkrętarkę Diggers Small Drill Holster Pouch
Nite Ize
Nóż w formie breloka do kluczy Nite Ize DoohicKey Key Chain Knife
Często wybierane do tego produktu: