Nóż w formie breloka do kluczy Nite Ize DoohicKey Key Chain Knife
Lekki i mały brelok do kluczy w postaci nożyka składanego, wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej 420. Doskonale sprawdzi się do codziennego użytku, a jego niewielki rozmiar sprawi, że można go mieć zawsze pod ręką.
Cechy produktu:
- kolor czerwony,
- wykonany ze stali nierdzewnej,
- obustronne zapięcie,
- obustronna blokada MicroLock,
- obciążenie maksymalne do 1,4 kg,
- długość całkowita 109 mm,
- długość po złożeniu 58 mm,
- długość ostrza 51 mm,
- nóż z blokadą Back Lock,
- waga breloka 17 g,
- kod producenta KMTK-10-R7.
Mały, składany nożyk w formie breloka do kluczy amerykańskiej marki Nite Ize wykonany jest ze stali nierdzewnej. Wyposażony jest w niewielki karabińczyk S-Binner, dzięki któremu możliwe jest przypięcie breloka do kluczy, plecaka czy szlufki w spodniach, aby był zawsze pod ręką. Maksymalne obciążanie karabińczyka to 1,4 kg. Wyposażony jest w obustronną blokadę MicroLock, która blokuje jednocześnie oba zamknięcia. Długość całkowita breloka to 109 mm, a po złożeniu to jedyne 51 mm. Nóż składany wyposażony jest w blokadę Back Lock, a jego ostrze wykonane jest z wysokiej jakości stali nierdzewnej 420. Waga breloka to jedyne 17 g.
Zobacz też inne produkty z kategorii Gadżety
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Nite Ize
Karabińczyk do wiązania linek Nite Ize CamJam XT Aluminum Rope Tightener
Esbit
Kubek termiczny Esbit Majoris Stainless Steel Thermo Mug 450ml
Często wybierane do tego produktu: