Termos na jedzenie Esbit SCULPTOR FOOD JUG SLEEVE
Esbit

Termos na jedzenie Esbit SCULPTOR FOOD JUG SLEEVE

169,99 zł
199,99 zł
-15%

Najniższa cena produktu 169,99 zł z dnia 28.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 169,99 zł z dnia 28.04.2024

Kolor
  • Czarny
Pojemność
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 17 punktów o wartości 1,70 zł

Termos na jedzenie Esbit SCULPTOR FOOD JUG SLEEVE 1.0 Black to niezawodny towarzysz każdego miłośnika aktywnego stylu życia i smakowitych posiłków w dowolnym miejscu. Wyjątkowy design i innowacyjne cechy tego produktu z pewnością przyciągną uwagę użytkowników.

Termos na jedzenie Esbit SCULPTOR FOOD JUG SLEEVE cechy produktu:

  • podwójne ścianki gwarantują doskonałą izolacje termiczną,
  • pojemność 1L,
  • całkowicie bezpieczny w kontakcie z jedzeniem, wolny od szkodliwych związków BPA oraz flatanów,
  • solidna konstrukcja odporna na uszkodzenia mechaniczne,
  • sylikonowy otok zapewnia pewny chwyt, 
  • zakrętka służy jako miska,
  • kod produktu: FJ1000SC-SL-BK,

Esbit SCULPTOR FOOD JUG SLEEVE 1.0 Black to nie tylko termos na jedzenie, to stylowy i funkcjonalny dodatek do Twojego codziennego życia. Dzięki zaawansowanej izolacji termicznej, solidnej konstrukcji i dużemu pojemności, jest on idealnym wyborem dla osób, które cenią sobie świeże i smakowite posiłki w dowolnym miejscu. Niezależnie od tego, czy jesteś na wycieczce, w biurze czy na pikniku, ten termos spełni Twoje oczekiwania, utrzymując jedzenie i napoje w odpowiedniej temperaturze. Wybierz Esbit SCULPTOR FOOD JUG SLEEVE 1.0 Black i ciesz się wygodą i smakiem w każdym miejscu i czasie.

Zobacz inne produkty z kategorii termosy dostępne w BalticBHP.

Szczegóły Produktu

Esbit
4260149872081

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl