Termos obiadowy Esbit Majoris Food Jug 0.8L
Praktyczny termos na jedzenie Esbit Majoris Food Jug o pojemności 0.8L łączy w sobie współczesny design oraz praktyczność. Doskonale sprawdzi się nie tylko w pracy, ale także w podróży, szkole czy na kempingu.
Cechy produktu:
- bardzo szczelny,
- wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/8,
- pokryty powłoką malowaną proszkowo,
- świetnie utrzymuje optymalną temperaturę,
- zakrętka z przyciskiem wyrównujący ciśnienie,
- dodatkowa zakrętka służąca jako miska,
- szeroki otwór ułatwiający napełnianie oraz czyszczenie,
- antypoślizgowa podkładka u dołu,
- nie zawiera szkodliwych związków BPA i ftalanów,
- pojemność 800 ml,
- kod producenta: FJ800TL.
Wysokiej jakości termos obiadowy Esbit Majoris Food Jug 0.8l wykonany jest ze stali nierdzewnej 18/8, która wyróżnia się doskonałą wytrzymałością. Pokryty powłoką malowaną proszkowo, która zwiększa odporność na uszkodzenia. Wolny jest od szkodliwych związków BPA i ftalanów. Wyposażony w szeroki otwór ułatwiający napełnianie i czyszczenie oraz umożliwiający swobodne jedzenie bezpośrednio z naczynia. Szczelna zakrętka wewnętrzna wyposażona jest w specjalny przycisk wyrównujący ciśnienie przed otwarciem naczynia, a zewnętrzna pokrywa może pełnić funkcję talerza lub miski w trudniejszych warunkach. Termos posiada szeroki otwór umożliwiający swobodne jedzenie bezpośrednio z naczynia. Dodatkowo, na zewnętrznej części dna znajduje się antypoślizgowa nakładka, a naniesiona na ściankach termosu matowa powłoka zapewnia pewny chwyt i łatwe przenoszenie.
Zobacz też inne dostępne akcesoria warsztatowe!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...