Nite Ize

Brelok z nożem Nite Ize DoohicKey Key Chain Knife

54,99 zł
57,99 zł
-6%

Najniższa cena produktu 54,99 zł z dnia 18.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 54,99 zł z dnia 18.04.2024

Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 5 punktów o wartości 0,50 zł

Bardzo lekki nożyk składany w postaci breloka do kluczy DoohicKey Key Chain Knife znanej, amerykańskiej marki Nite Ize to przydatne narzędzie na co dzień. Jest to świetne rozwiązanie do codziennego noszenia przy kluczach, dzięki czemu zawsze będzie pod ręką.

Cechy produktu:

  • wykonany ze stali nierdzewnej,
  • długość ostrza 51 mm,
  • obustronne zamknięcie,
  • blokada Back Lock,
  • blokada MicroLock®,
  • waga breloka 14 g,
  • maksymalne obciążenie 1,4 kg,
  • kod producenta KMTK-08-R7.

Lekki, niewielkich rozmiarów nożyk składany w postaci breloka do kluczy marki Nite Ize. Wykonany jest ze stali nierdzewnej. Posiada blokadę Back Lock, która chroni przed samoistnym złożeniem się oraz blokadę MicroLock, dzięki której mocowanie breloka jest bardzo łatwe i szybkie. DoohicKey Key Chain Knife posiada obustronne zamknięcie, a długość samego ostrza noża wynosi 51 mm. Brelok w kolorze oliwkowym. Kod producenta KMTK-08-R7. 

Sprawdź też inne produkty Nite Ize dostępne w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

Nite Ize
094664044937

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl