Toughbuilt TB-CT-114 torba elektryka
ToughBuilt

Toughbuilt TB-CT-114 torba elektryka

249,99 zł
329,99 zł
-25%

Najniższa cena produktu 249,99 zł z dnia 19.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 249,99 zł z dnia 19.04.2024

Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 25 punktów o wartości 2,50 zł

Kieszeń narzędziowa Toughbuilt z przeznaczeniem dla elektryków, którzy potrzebne narzędzia chcą mieć zawsze pod ręką.

Toughbuilt TB-CT-114 torba elektryka cechy produktu:

  • możliwość zamontowania do pasa Toughbuilt za pomocą uchwytów Clip Tech,
  • długi pasek do noszenia na ramieniu,
  • torba usztywniana,
  • 6-cio warstwowa konstrukcja,
  • mocne nity,
  • 21 kieszeni i uchwytów,
  • kieszeń zamykana na rzep,
  • kieszeń na miernik,
  • łańcuszek na taśmę izolacyjną,
  • kieszonka na notes,
  • metalowy uchwyt na metrówkę,
  • regulowana kieszeń na latarkę,
  • w zestawie uchwyt Clip Tech,
  • model TB-CT-114.

Torba narzędziowa Toughbuilt z długim paskiem na ramię to rewolucja w sposobie noszenia narzędzi przez profesjonalistów. Za pomocą uchwytów Clip Tech połączysz torbę z każdym pasem monterskim Toughbuilt. Dzięki zastosowaniu sztywnej podpórki torbę narzędziową bez problemu można postawić na ziemi. Torba na narzędzia wykonana została z trwałego materiału, jest usztywniona, a dzięki 6-cio warstwowej konstrukcji i zastosowanym nitom, wytrzyma nawet najsurowsze warunki pracy. Produkt dostosowany do potrzeb profesjonalnych elektryków - zawiera aż 21 kieszeni i uchwytów, w tym kieszeń na miernik oraz latarkę, uchwyt na taśmę mierniczą i łańcuszek na taśmę izolacyjną. Do zestawu dołączony jest uchwyt Clip Tech. Kod producenta TB-CT-114.

Zobacz inne produkty Toughbuilt w naszej ofercie!

Szczegóły Produktu

ToughBuilt
1210001300361

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl