Engelbert Strauss

    Engelbert Strauss Termos 1L

    109,99 zł
    Ilość

      Dostępne w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 8

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 33 punktów o wartości 3,00 zł

    Engelbert Strauss Termos 1L

    Model: akcesoria
    Materiał: stal nierdzewna
    Rozmiar: wysokość ok 28,5cm
    Pojemność: 1000ml
    Kolor: czarny
    Nr katalogowy: 5576009

    Twój ulubiony napój zawsze w odpowiedniej temperaturze

    Klasyczny wygląd i wysoka funkcjonalność to cechy, do których przyzwyczaiła nas już niemiecka marka Engelbert Strauss. Termos Engelbert Strauss pozwala utrzymać odpowiednią temperaturę napojów nawet do 7 godzin jeśli chodzi o napoje gorące i do 10godzin jeśli chodzi o napoje chłodzące. Nakrętka służąca za kubek wykonana z zewnątrz ze stali nadając bardzo szykownego wyglądu. Dodatkowa zakrętka dla podwójnego bezpieczeństwa przed rozlaniem.

    Termos Engelbert Strauss cechy produktu:

    • wykonany z dwukomorowej stali nierdzewnej,
    • pojemny i wygodny w użytkowaniu,
    • do 8 godzin utrzymywania odpowiedniej temperatury.

    Chcesz wiedzieć więcej temat akcesoriów i odzieży BHP? Sprawdź nasz blog!

    Szczegóły Produktu

    9999001184059
    Powiadom mnie o dostępności

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.