Engelbert Strauss Termos 1L
Engelbert Strauss

Engelbert Strauss Termos 1L

119,99 zł

Najniższa cena produktu 119,99 zł z dnia 06.06.2023

Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość

  Obecnie brak na stanie

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 12 punktów o wartości 1,00 zł

Engelbert Strauss Termos 1L

Model: akcesoria
Materiał: stal nierdzewna
Rozmiar: wysokość ok 28,5cm
Pojemność: 1000ml
Kolor: czarny
Nr katalogowy: 5576009

Twój ulubiony napój zawsze w odpowiedniej temperaturze

Klasyczny wygląd i wysoka funkcjonalność to cechy, do których przyzwyczaiła nas już niemiecka marka Engelbert Strauss. Termos Engelbert Strauss pozwala utrzymać odpowiednią temperaturę napojów nawet do 7 godzin jeśli chodzi o napoje gorące i do 10godzin jeśli chodzi o napoje chłodzące. Nakrętka służąca za kubek wykonana z zewnątrz ze stali nadając bardzo szykownego wyglądu. Dodatkowa zakrętka dla podwójnego bezpieczeństwa przed rozlaniem.

Termos Engelbert Strauss cechy produktu:

  • wykonany z dwukomorowej stali nierdzewnej,
  • pojemny i wygodny w użytkowaniu,
  • do 8 godzin utrzymywania odpowiedniej temperatury.

Chcesz wiedzieć więcej temat akcesoriów i odzieży BHP? Sprawdź nasz blog!

Szczegóły Produktu

9999001184059
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 [email protected]