Nite Ize

    Karabińczyk stalowy Nite Ize S-Biner

    15,99 zł
    17,99 zł
    -12%
    Ilość

      Dostępne w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 2

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 5 punktów o wartości 1,00 zł

    Solidny karabińczyk ze stali nierdzewnej z obustronną klamrą zapewniającą szybki montaż sprawi, że łączenie ze sobą różnego typu akcesoriów będzie łatwe i szybkie.

    Karabińczyk stalowy Nite Ize S-Biner cechy produktu:

    • wykonany ze stali nierdzewnej,
    • maksymalne obciążenie: 45,3kg,
    • wymiary: 111x49mm,
    • waga: 15g,
    • kod producenta: SB5-03-11.


    Karabińczyk S-Biner od Nite Ize został wykonany ze stali nierdzewnej i doskonale nadaje się do mocowania różnego rodzaju akcesoriów. Karabińczyk wyposażony w obustronną klamrę do szybkiego i łatwego montażu. Wymiary produktu to 111mm x 49mm, a waga to jedyne 15g. Udźwig natomiast jest do 45,3kg. Kod producenta: SB5-03-11.


    Zobacz pozostałe akcesoria warsztatowe przydatne w pracy!

    Szczegóły Produktu

    094664008298
    Powiadom mnie o dostępności

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.