Kieszeń na smartfon ToughBuilt TB-33
ToughBuilt

Kieszeń na smartfon ToughBuilt TB-33

59,99 zł
89,99 zł
-34%

Najniższa cena produktu 59,99 zł z dnia 28.03.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 59,99 zł z dnia 28.03.2024

Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 6 punktów o wartości 1,00 zł

Etui TougBuilt TB-33 pozwala na bezpieczne przechowywanie telefonu w czasie pracy. Solidnie wykonana kieszeń chroni przed uszkodzeniami i zarysowaniem.

Kieszeń na smartfon ToughBuilt TB-33 cechy produktu:

  • metalowe mocowanie,
  • usztywniany materiał,
  • pokrywa zapinana na rzep,
  • elastyczne ścianki,
  • wyściółka chroniąca przed zarysowaniem,
  • kieszonki na notes i ołówek,
  • duże logo marki,
  • pasuje do pasa narzędziowego i zwykłych pasków,
  • kod producenta TB-33.


Futerał na telefon ToughBuilt TB-33 z metalowym zapięciem umożliwia przymocowanie telefonu do dowolnego paska. Solidna konstrukcja i wyściółka chroniąca przed zarysowaniami zabezpieczają smartfon nawet w najtrudniejszych warunkach. Rozciągliwe ścianki pozwalają na przechowywanie większości smartfonów. Pokrywa zapinana na rzep, ozdobiona dużym logo marki. Dodatkowo etui wyposażono w niewielką kieszonkę i miejsce na ołówek lub długopis. W zestawie dołączono karabińczyk. Ten funkcjonalny pokrowiec na telefon można wykorzystać zarówno z pasem narzędziowym ToughBuilt, jak i zwykłym paskiem do spodni.

Zobacz wszystkie akcesoria ToughBuilt w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

ToughBuilt
1210001300941

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl