Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Karabińczyk, który jest jednocześnie otwieraczem do butelek? To właśnie Nite Ize Ahhh...™ - wykonany ze stali nierdzewnej i niezwykle funkcjonalny, przyda się nie tylko w pracy, ale także w czasie wolnym.
Karabińczyk otwieracz Nite Ize Ahhh...™ cechy produktu:
- spełnia funkcję otwieracza do butelek,
- karabińczyk typu S-Biner - podwójne uchwyty,
- sprężynowe zamknięcie,
- wykonany ze stali nierdzewnej,
- wymiary 81x45x7 mm,
- waga 33 g,
- kod producenta: SBO-03-01 (czarny), SBO-03-11 (srebrny).
Karabińczyki S-Biner od Nite Ize wyróżniają się solidnym wykonaniem i zastosowaniem wysokiej jakości stali nierdzewnej. Podwójne uchwyty ze sprężynowym zamknięciem pozwalają na wygodne przymocowanie narzędzi i akcesoriów do szlufek, pętli narzędziowej, plecaka itp. Model Ahhh...™ spełni te same funkcje, a przy tym jest także otwieraczem do butelek! Bez względu na okoliczności możesz cieszyć się świeżo otwartym ulubionym napojem. Praktyczny i łatwy w przechowywaniu karabińczyk-otwieracz sprawdzi się w pracy, podczas trekkingu, na biwaku itp. Wymiary 81 mm x 45 mm x 7 mm, waga 33 g.
Zobacz inne akcesoria warsztatowe przydatne w pracy!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Esbit
Kubek termiczny Esbit Majoris Stainless Steel Thermo Mug 450ml
Często wybierane do tego produktu: