

Pojemnik na żywność Engelbert Strauss
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 33 punktów o wartości 3,00 zł
Pojemnik na żywność Engelbert Strauss
Materiał: stal nierdzewna / tworzywo sztuczne
Pojemność: ok. 600 ml
Wysokość: ok. 19,5 cm
Kolor: czarny
Nr katalogowy: 5576019
Bezpieczny dla żywności
Przerwa od pracy może cieszyć jeszcze bardziej, jeśli masz przy sobie ulubiony lunch! Pojemnik od Engelbert Strauss, z dwuściennym termosem o pojemności aż 600 ml utrzyma jedzenie we właściwej temperaturze aż do 7 godzin. Sprawdzi się nie tylko do produktów na ciepło, ale także do tych, które powinny być przechowywanie w zimnie. Wyposażony w nakrętkę, zachowuje szczelność podczas transportu. Dzięki zastosowaniu stali nierdzewnej produkt jest bezpieczny dla żywności, wolny od szkodliwych substancji, a dodatkowo nie pogarsza smaku jedzenia. Duży otwór i prosty design ułatwiają utrzymanie pojemnika w czystości.
Pojemnik na żywność Engelbert Strauss cechy produktu:
- pojemność około 600 ml,
- wewnątrz dwuścienny termos ze stali nierdzewnej,
- utrzymuje temperaturę żywności do 7 godzin,
- szczelna nakrętka,
- bezpieczny dla żywności - bez szkodliwych substancji,
- nie zmienia smaku potraw,
- łatwy w czyszczeniu.
Zobacz inne akcesoria przydatne w pracy w ofercie Balticbhp.pl!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane