Termos obiadowy Esbit Majoris Food Jug
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 12 punktów o wartości 1,20 zł
Termos obiadowy Esbit Majoris Food Jug wykonany jest z wysokiej jakości materiałów. Pokryty powłoką malowaną proszkowo, dzięki czemu jest bardziej odporny na zarysowania i obdrapania.
Cechy produktu:
- niezwykle szczelny,
- ergonomiczny kształt,
- wykonany ze stali nierdzewnej 18/8,
- duży otwór ułatwiający napełnianie oraz czyszczenie,
- w pełni bezpieczny – wolny od szkodliwych związków BPA oraz ftalanów,
- antypoślizgowa podkładka na spodzie,
- doskonale trzyma temperaturę,
- ozdobiony wytłoczonym logiem marki,
- pojemność 550 ml,
- kod producenta: FJS550TL.
Termos na posiłki Esbit Majoris Food Jug wykonany jest w wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/8. Niezwykle wytrzymały. Pokryty na całej długości powłoką malowaną proszkowo, która zwiększa odporność na uszkodzenia. Termos świetnie izoluje zapewniając optymalną temperaturę posiłku przez długi czas. Szeroki otwór ułatwia napełnianie termosu oraz jego czyszczenie. Podkładka antypoślizgowa na spodzie niweluje ślizganie się po stole. Model ten ma mniejszą średnicę niż większość termosów na posiłki, dzięki czemu nie zajmuje dużo miejsca i łatwo mieści się w plecaku. Produkt wolny jest od substancji niebezpiecznych. Ozdobiony wytłoczonym logotypem marki Esbit w górnej części.
Sprawdź też inne akcesoria warsztatowe w ofercie Balticbhp.pl!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|