Karabińczyk Nite Ize SlideLock Key Ring 3
Wykonany z solidnej stali nierdzewnej karabińczyk Nite Ize SlideLock Key Ring 3 z blokadą zamykania SlideLock®. Model ten wyposażony jest w mocny, nylonowy pasek ze stalowym kółkiem, które doskonale sprawdzi się do mocowania kluczy. Karabińczyk jest niewielkich rozmiarów, a zarazem jest bardzo wytrzymały.
Cechy produktu:
- wykonany ze stali nierdzewnej,
- wyposażony w blokadę zapięcia SlideLock®,
- posiada mocną taśmę wykonaną z nylonu ze stalowym kółkiem o średnicy 9,5 mm,
- posiada szybkie i łatwe zapięcie,
- maksymalne obciążenie to 11,3 kg,
- waży tylko 16 g,
- wymiary 38x115x10 mm,
- kod producenta CSLW3-01-R6.
Karabińczyk amerykańskiego producenta Nite Ize SlideLock Key Ring 3 wykonany jest ze stali nierdzewnej. Posiada szybkie i łatwe zapięcie z blokadą SlideLock®. Wyposażony jest w mocną, nylonową taśmę z kółkiem o średnicy 9,5 mm. Karabińczyk jest cienki oraz bardzo solidny. Można go łatwo przełożyć przez niewielkie otwory oraz zajmuje on mało miejsca. Jego maksymalne obciążenie to 11,3 kg. Karabińczyk waży jedyne 16 g, a jego wymiary to 38x115x10 mm.
Zobacz też inne produkty marki Nite Ize dostępne w naszej ofercie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Diggers
Kabura na wkrętarkę Diggers Medium Drill Holster Pouch DK576
Często wybierane do tego produktu: