• Impregnat NIKWAX Polar Proof 300ml
  • Nowy

Impregnat NIKWAX Polar Proof 300ml

32,99 zł
Cena regularna: 32,99 zł
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  3.3 punktów  o wartości  0,66 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Impregnat NIKWAX Polar Proof przeznaczony do tkanin polarowych, nadaje właściwości hydrofobowych i zwiększa żywotność polarów.


Środek impregnujący do tkanin polarowych, nadaje właściwości hydrofobowych, wspomaga właściwości izolacyjne a przy tym zapobiega mechaceniu. Polecany w szczególności do tkanin typu Polartec. Może być stosowany zarówno podczas prania w pralce, jak i prania ręcznego. Preparat nie wpływa na wygląd impregnowanej odzieży, a ponadto jest bezpieczny dla środowiska i użytkowników. Nie zawiera szkodliwych substancji, jest niepalny i nietoksyczny. Stosować na czystą odzież.

Impregnat NIKWAX Polar Proof 300ml cechy produktu:

  • przeznaczony do tkanin polarowych, w szczególności Polartec,
  • nadaje właściwości hydrofobowych,
  • wspomaga właściwości termoizolacyjne,
  • zapobiega mechaceniu,
  • łatwy w stosowaniu,
  • nie wpływa na wygląd odzieży,
  • bezpieczny dla środowiska i użytkownika,
  • kod producenta: NI-87.


Zobacz wszystkie produkty Nikwax w ofercie Baltic BHP!

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.