Filtr przeciwpyłowy do maski 3M D3138 Secure Click z węglem
3M

Filtr przeciwpyłowy do maski 3M D3138 Secure Click z węglem aktywnym

56,99 zł
93,99 zł
-40%
Cena regularna : 93,99 zł Najniższa obniżka 30 dni przed obniżką : 56,99 zł
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 6 punktów o wartości 0,60 zł

Filtr przeciwpyłowy 3M D3138 Secure Click przeznaczony do użytku z półmaskami i pełnymi maskami systemu 3M Secure Click. Filtr ten nie tylko chroni przed cząstkami stałymi, pyłami i mgłami, ale także skutecznie usuwa nieprzyjemne zapachy oraz szkodliwe gazy dzięki zastosowaniu węgla aktywnego. Filtr oferuje ochronę na poziomie P3 R - może być używany podczas więcej niż jednej zmiany roboczej. 

Filtr przeciwpyłowy do maski 3M D3138 Secure Click cechy produktu:

  • wydajny filtr cząstek stałych z węglem aktywnym, 
  • węgiel aktywny skutecznie usuwa szkodliwe gazy i nieprzyjemne zapachy,
  • przeznaczony do użytkowania z maskami ochronnymi z systemem Secure Click,
  • system Secure Click gwarantuje szybki i bezbłędny montaż filtrów i pochłaniaczy,
  • kompaktowe wymiary, niska waga oraz kształt który nie ogranicza pola widzenia podczas pracy,
  • certyfikat EN 143 P3 R,
  • kod produktu: 3M D3138.

Do jakich branż polecany jest filtr 3M D3138 P3 R?

  • rolnictwo,
  • prace budowlane,
  • produkcja,
  • przemysł ciężki,
  • górnictwo,
  • przemysł gazowy i olejowy,
  • produkcja leków,
  • produkcja chemikaliów i przemysł stalowy,
  • transport. 

Szczegóły Produktu

3M
051131278042

Opis

Klasa ochrony
P3

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl