Filtr przeciwpyłowy do maski 3M D3125 Secure Click
Filtr przeciwpyłowy do maski 3M D3125 Secure Click to zaawansowany element ochrony dróg oddechowych, zaprojektowany specjalnie do użytku z półmaskami i pełnymi maskami systemu 3M Secure Click. Filtr ten zapewnia skuteczną ochronę przed cząstkami stałymi na poziomie P2, zapewniając użytkownikowi niezawodną barierę przed pyłem i innymi zanieczyszczeniami powietrza.
Filtr przeciwpyłowy do maski 3M D3125 Secure Click cechy produktu:
- podana cena za parę,
- przeznaczony do masek z serii Secure Click np. HF-802,
- wysoka skuteczność filtracji,
- filtr D3125 Secure Click oferuje wysoki poziom ochrony przed cząstkami stałymi, takimi jak pyły, mgły i dymy,
- zapewnia zgodność z normami bezpieczeństwa i jakości, spełniając rygorystyczne wymogi dotyczące ochrony dróg oddechowych,
- innowacyjny system Secure Click umożliwia łatwe i szybkie mocowanie filtrów do masek, eliminując ryzyko błędnego montażu,
- mechanizm blokujący zapewnia pewność, że filtr jest prawidłowo zamocowany i gotowy do użycia.
- niska waga i kompaktowy design filtra minimalizują opór oddechowy, co zwiększa komfort użytkowania podczas długotrwałej pracy,
- ergonomiczny kształt filtra zapewnia wygodne dopasowanie do maski, nie ograniczając pola widzenia ani ruchów użytkownika.
- certyfikowany zgodnie z europejskimi normami EN, filtr D3125 Secure Click zapewnia wysoki poziom ochrony i zgodność z przepisami bezpieczeństwa.
Typowe zastosowania filtra przeciwpyłowego 3M D3125 Secure Click:
- przemysł budowlany,
- stolarski,
- metalowy,
- farmaceutyczny,
- laboratoria, obróbka farmaceutyków.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...