Filtr przeciwpyłowy do maski 3M D3135 Secure Click
Filtr przeciwpyłowy 3M D3135 Secure Click to filtr przeciwpyłowy klasy P3 do masek 3M z systemem Secure Click. Ten filtr zapewnia wyjątkową łatwość montażu i użytkowania, oraz ochronę przed cząstkami stałymi, pyłami, mgłami oraz innymi zanieczyszczeniami powietrza, na wysokim poziomie.
Filtr przeciwpyłowy do maski 3M D3135 Secure Click cechy produktu:
- sprzedawany w parach,
- filtr o wysokiej skuteczności filtracji,
- certyfikat EN,
- innowacyjny system Secure Click umożliwia łatwe, szybkie i pewne mocowanie filtrów do masek, eliminując ryzyko błędnego montażu,
- mechanizm blokujący gwarantuje prawidłowe i bezpieczne zamocowanie filtra,
- niska waga, kompaktowy design, nie ograniczają pola widzenia,
- kod produktu: 3M D3135.
Do jakich branż polecany jest filtr przeciwpyłowy 3M D3135:
- przemysł budowlany,
- stolarski,
- metalowy,
- farmaceutyczny,
- w laboratoriach i podczas prac związanych z obróbką materiałów,
- praca przy azbeście, szlifowaniu,
- praca przy drewnie.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: