Filtr gazowy do maski 3M D8059 Secure Click ABEK1
Filtr gazowy 3M D8059 Secure Click ABEK1 to wszechstronny wielogazowy pochłaniacz o klasie ochrony ABEK1. Ten model jest przeznaczony do użytku z półmaskami i pełnymi maskami systemu 3M Secure Click, które gwarantują łatwe i bezbłędne mocowanie filtrów i pochłaniaczy do maski ochronnej za pomocą innowacyjnego systemu montażowego. Filtr D8059 oferuje wszechstronną ochronę przed różnymi rodzajami gazów i par, zapewniając bezpieczeństwo i komfort użytkownika w wymagających warunkach pracy. Pochłaniacz D8059 posiada wszystkie niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa wymagane dla środków ochrony dróg oddechowych.
Filtr gazowy do maski 3M D8059 Secure Click ABEK1 cechy produktu:
- szeroki zakres ochrony,
- klasa ochrony ABEK1 zapewnia filtrację szerokiego zakresu gazów i par, w tym organicznych (A), nieorganicznych (B), kwaśnych (E) oraz amoniaku i jego pochodnych (K),
- pasują do masek z innowacyjnym systemem Secure Click, które pozwala na łatwe zamocowanie filtra do maski ochronnej z systemem,
- mechanizm blokujący filtr w masce daje pewne i bezpieczne mocowanie filtra do maski,
- zmniejszone opory oddechowe dzięki wielokanałowym przepływom wdychanego powietrza,
- smukły i wygodny kształt pozwala łatwo pracować innymi środkami ochronnymi 3M jak okulary czy gogle,
- certyfikat EN 143,
- kod produktu: D8059.
Do jakich branż polecany jest pochłaniacz 3M D8059?
- przemysł chemiczny,
- petrochemiczny,
- farmaceutyczny,
- spożywczy,
- w laboratoriach i podczas prac związanych z obróbką chemikaliów.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...